Wednesday, November 13, 2013

my top 10+1 beauty products

Γειά σας my fashion travelers!Πως είστε?
Την προηγούμενη εβδομάδα πήρα το ρεπουδάκι μου και δεν έκανα ποστ όπως καταλάβατε!! :) :) Όμως σήμερα σας ετοίμασα ένα ποστ διαφορετικό από αυτά που συνηθίσατε και αυτό γιατί μου το ζητήσατε..!!Τα τοπ 10+1 προιόντα ομορφιάς δεν αποτελούν προιόντα διαφήμισης αλλά δικής μου προτίμησης και είναι από διαφορετικές εταιρείες. Για πάμε όμως να τα δούμε πιο αναλυτικά:



1.Schwarzkorf Gliss hair repair with liquid keratin

H αλήθεια για αυτό το προιόν είναι οτι το είχα αδικήσει στην αρχή, πέρασαν 6 μήνες τοποθετημένο στο ράφι για να έρθει μια μέρα επιφοίτησης και να το ξαναχρησιμοποιήσω. Από τότε είναι στην τοπ 10 λίστα μου! Η συσκευασία γράφει οτι προσφέρει λάμψη και επανόρθωση. Δεν έχω καταλάβει ακόμη αν προσφέρει επανόρθωση στην τρίχα σίγουρα όμως τους χρυσόκοκους τους παρατήρησα στα μαλλιά μου. :) Παρόλα αυτά το πραγματικό στοιχείο που με κέρδισε και έγινε αγαπημένο μου προιόν είναι οτι μετά το μπάνιο τα μαλλιά μου είναι μεταξένια και ξεμπλέκονται αμέσως, κάτι που είχα πραγματική ανάγκη, διότι από τότε που βάφω τα μαλλιά μου έχουν χάσει την απαλή τους υφή. Το κοντίσιονερ μου το χάρισα στη φίλη μου και πλέον το μόνο που κάνω όταν είναι να κάνω μπάνιο είναι  το προηγούμενο βράδυ να απλώνω μια ποσότητα στα μαλλιά μου(δεν θέλει ξέβγαλμα).


2.L'oreal Elvive spray conditioner

To σπρέι αυτό μου έδωσε τη λύση χρόνων!! Το χειμώνα τα μαλλιά μου ηλεκτρίζονται διαρκώς, ειδικά όταν φοράω μάλλινα ρούχα, ακόμη και σκουφάκια, με αποτέλεσμα να εκνευρίζομαι και να αποφεύγω τα μάλλινα που τόσο αγαπώ. Ευτυχώς μια μέρα τυχαία η μαμά μου αγόρασε αυτό το προιόν και μου λύθηκαν κυριολεκτικά τα χέρια!!Όσες έχετε παρόμοιο πρόβλημα δοκιμάστε το,στα συν του είναι οτι δεν ξεβγάζεται και παρατήρησα οτι δεν βάραινε τα μαλλιά μου!!


3.Garnier skin naturals Hydra-Adapt κρέμα προσώπου

Η κρέμα προσώπου της Garnier είναι αγορά ενός μήνα αλλά έχει πάρει μόνιμη θέση στο ντουλάπι μου! Δυστυχώς έχω λιπαρή επιδερμίδα και η κρέμα αυτή είναι για τους τύπους επιδερμίδας όπως της δικής μου. Έχει πολύ ελαφριά σύνθεση και πραγματικά αν μου ζητήσεις να τη βαθμολογήσω της δίνω 10. Στα συν της είναι και η τιμή της που αν δεν κάνω λάθος την πήρα 5-6 ευρώ. Σίγουρα αξίζει μια δοκιμή!


4.Vichy normateint fond de teint

Αρχικά να δηλώσω οτι είμαι μεγάλη φαν της εταιρείας Vichy!Το μεικ απ αυτό έχει μπει στη λίστα μου διότι εξισορροπεί τη λιπαρότητα στο πρόσωπο με αποτέλεσμα να διαρκεί περισσότερη ώρα από οτι παρόμοια προιόντα άλλων εταιρειών. Είναι αρκετά καλυπτικό και στα συν του θα προσθέσω και το ελαφρύ, διακριτικό άρωμα που έχει. Στην αγορά αν δεν κάνω λάθος θα το βρείτε μεταξύ 17-19 ευρώ.


5.Seventeen natural silky compact powder

Η πούδρα αυτή της seventeen δεν λείπει από τη συλλογή μου τα τελευταία 4-5 χρόνια! Είναι πολύ καλυπτική και πολλές φορές τη φοράω δίχως μεικ απ!! Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να πω για αυτή τη πούδρα αλλά πραγματικά δεν την αλλάζω με καμία άλλη!Νομίζω οτι θα την βρείτε στην αγορά γύρω στα 15-16 ευρώ αλλά κατά την άποψη μου αξίζει την τιμή της!


6.Oriflame eyeliner stylo black

Nα σας πω την αλήθεια από ελάχιστα προιόντα της oriflame είμαι ικανοποιημένη, ένα από αυτά όμως είναι αυτό το eyeliner σε μορφή στυλό. Με έχει καταβολέψει και από τη στιγμή που έπεσε στα χέρια μου δεν το έχω αλλάξει.Με βοηθάει να κάνω λεπτή γραμμή και μένει σταθερό στα μάτια μου αρκετές ώρες!Δυστυχώς δεν γνωρίζω την πραγματική του τιμή γιατί συνήθως κοιτάω να το πάρω σε προσφορά.


7.Vichy pureté thermale 3en1 ντεμακιγιάζ προσώπου +
8. λοσιόν

Αυτό το προιον ντεμακιγιάζ είναι η μεγάλη μου αγάπη και από τότε που ξεκίνησε η γνωριμία μας έχει γίνει ο πιστός μου φίλος κάθε φορά που ξεβάφομαι..!Στα περισσότερα προιόντα ντεμακιγιάζ χρειαζόταν να τρίβω τα μάτια μου μέχρι να αφαιρέσω το μακιγιάζ με αποτέλεσμα να τσούζουν, αλλά αυτό με μόνο απαλές κινήσεις αφαιρεί κάθε ίχνος μακιγιάζ.Το πιο σημαντικό για μένα είναι η μη λιπαρή του σύνθεση , καθώς η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή και τα άλλα προιόντα αυξάναν τη λιπαρότητα στο πρόσωπο μου.

Όσο για τη λοσιόν σας την έβαλα γιατί την αγοράζω μαζί με το ντεμακιγιαζ -αν δεν κάνω λάθος βγαίνω πιο φθηνά- και τη χρησιμοποιώ μετά το καθαρισμό προσώπου. Φαντάζομαι όμως οτι μπορείτε να βρείτε και άλλες λοσιόν οι οποίες είναι πιο φθηνές και κάνουν την ίδια δουλειά.


9.Sephora body lotion chic guimauve

Σε όσες αρέσει να λάμπουν σίγουρα θα λατρέψουν αυτή τη κρέμα σώματος η οποία περιέχει χρυσόσκονη και έχει διάρκεια εώς και 2 ίσως και 3 μέρες( σίγουρα όχι το ίδιο έντονη λάμψη όπως την πρώτη μέρα). Η κρέμα αυτή έπεσε στα χέρια που από σπόντα καθώς το θετικό στοιχείο αυτού του προιόντος,η χρυσόσκονη δηλαδή, ήταν αρνητικό για την κολλητή μου η οποία μου την χάρισε!! Η μυρωδιά της νομίζω μου θυμίζει την τσιχλόφουσκα της big babol και στη δική μου επιδερμίδα διαρκεί ώρες!!Δεν ξέρω πόσο κοστίζει αλλά σίγουρα θα την αγοράσω μόλις τελειώσει!!


10.Avon foot works beautiful

Σε αντίθεση με την oriflame που ανέφερα πιο πάνω είμαι ικανοποιημένη από τα περισσότερα προιόντα της avon, την οποία και επιλέγω συχνά! Το καλοκαίρι το δέρμα στις πατούσες γίνεται σκληρό και ξεφλουδίζει με αποτέλεσμα η χρήση κρέμας να είναι απαραίτητη! Έτσι όταν είδα σε προσφορά αυτή τη κρέμα είπα να την αγοράσω και μέ 2-3 χρήσεις της μου μαλάκωσε αμέσως το δέρμα!Επιπλέον είναι κατασκευασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε αν θες κάνεις χειροκίνητο μασάζ- αν και εμένα προσωπικά δεν με έχει βολέψει και χρησιμοποιώ τα χέρια μου:P -.


11.Golden rose gel look top coat

Για το τέλος σας άφησα αυτό το προιόν το οποίο δεν μπορούσε να λείπει απο το τοπ 10 προιόντα ομορφίας!!Με μόλις 2,5 ευρώ -αν δεν κάνω λάθος- κάνει τα νύχια σου να φαίνονται όπως όταν τα κάνεις με ημιμόνιμο μανό(όζα), το μόνο που έχεις να κάνεις είναι μετά το μανικιούρ να περάσεις στα νύχια σου το βερνίκι αυτό.Τι να σας πω άλλο για αυτό το προιόν, απλά πάρτε το να το δοκιμάσετε και θα με θυμηθείτε!!

See you next Monday!!






14 comments:

  1. Πολύ καλές οι επιλογές σου!!! Το gel το έχω κι εγώ κ κάνει φοβερή δουλειά ;)

    ReplyDelete
  2. Αγαπημένο make up το συγκεκριμένο.. το χρησιμοποιώ και εγώ αυτό το διάστημα!! :)

    ReplyDelete
  3. loving your favorites!

    I'm following u now on GFC, hope u follow back :)

    www.magdalennes.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Η μυρωδιά της κρέμας σώματος από Sephora είναι εκπληκτική!!!Την λατρέυω..έχω και το αντίστοιχο αφρόλουτρο!
    Δυστυχώς τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. OLA 1+1!!POLY OMORFES IDEES MAS EDWSES!! TH SYMFWNHSW MAZI S SXETIKA ME TA DUO PRWTA PROIONTA MALLIWN, ME EVALES SE SKEPSH GIA THN EYXARISTH TIMH THS KREMAS PROSWPOU..TA PROIONTA MAKE UP SOU EINAI TSIMPHMENA STHN TIMH,ALLA META APO DOKIMH KATALAVA OTI AXIZEI ;-) PWS MOU XEFYGE H KREMA THS SEPHORA??? KAI TELOS SXETIKA ME TO SKLHRYNTIKO, NAI MEN SOU PAREXEI TO APOTELESMA GEL LOOK, OMWS VARAINEI TA NYXIA OPWS AKRIVWS ENA HMIMONIMOKTL..PERIMENW TO SXOLIO SOU STN YPEROXO KHPO THS MAMAS SIS... :* http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. Πολύ όμορφο και αναλυτικό ποστ! Δεν ξέρεις πόσο καιρό θέλω να δοκιμάσω το Norma teint της Vichy!
    Θα το αναζητήσω σύντομα γτ έχω και εγώ λιπαρή επιδερμίδα & χαίρομαι για το θετικό review σου!
    <3 φιλιάα

    ReplyDelete
  7. Looks like you have some great products! Love your blog! <3 <3

    Check out my blog! http://stylingbyjong.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Love VICHY and Glisscur products for hair!
    www.fashionsketchbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Perfect post girl!!!!
    Kisses!!!
    chicates.blogspot.gr

    ReplyDelete
  10. thank you so much for all your comments!! :) :)

    ReplyDelete
  11. I love Vichy and i havent tried all of the products you have so i;m more inclined now :D
    http://josephinejanethoughts.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  12. To hair repair το λάτρεψα και εγώ..
    Όχι τόσο για την επανόρθωση που αναφέρει, αλλά για την ιδιαίτερη λάμψη που προσφέρει η χρυσοσκονη <3
    Το eyeliner ένα διάστημα δεν έλειπε από το νεσεσερ μου. Είναι απίθανο!
    Πανέμορφα είναι όλα :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
  13. Τελεια αναρτηση Στεφανια μου! Μου εδωσες πολλες ιδεες, ειδικα τα προιοντα για μαλλια θα τα δοκιμασω σιγουρα, η κρεμα της garnier και εγω την λατρευω ^^ φιλακια :)

    ReplyDelete
  14. ohh, avon, i like it. ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    ReplyDelete